Besok hemifran

Helgen har varit ratt korig, M och A har varit pa besok har i London och trots mitt hektiska schema sa lyckades vi anda spendera en del tid tillsammans, det tyckte jag var bra.. och det verkar anda som att de var nojda med sin tripp och att de fick ut vad de ville :)

De gav mig faktiskt lite av en tankestallare nu i helgen, M och A hor ju till nagra av mina narmsta och basta vanner i Sverige och jag kom fram till att det AR lite annorlunda att sitta med dem och bara prata om saker, det kan vara gamla minnen eller saker som har hant nyligen.. kanslan ar bara annorlunda

Sen jag flyttade fran Sverige 2008 och hoppat runt fran jobb till jobb sa har jag nog traffat och lart kanna ca 200 nya manniskor som ar fantastiska pa deras eget vis, vissa av dem kom till att bli mina goda vanner har i London, andra forblev kollegor och ett fatal av dem ar rena idioter pga diverse olika skal utan att ga djupare i detaljer, men men...

Vad jag forsoker forklara ar: Nya vanner och relationer i all ara.. men det ar nog ytterst fa som forstar mig pa samma satt som dessa vilsna turister fran helgen :P

De skickade sms
"Vi sitter i Hyde Park, hitta oss"


M har en finne



M ater sin banoffee pie pa Pizza Express



Min maktiga chocolate fudgecake!
Kakan for sig ar alldeles for rik och tung, vaniljglassen ar inget markvardigt. Om ni nagon gang far for er att prova den har desserten pa Pizza Express sa foreslar jag att ni kombinerar smakerna pa en tugga, vaniljen gor chokladen lattare och chokladen ger vaniljen lite karaktar.. ungefar som ett gift gammalt par :P


Big Ben i sitt esse



London Eye



Kapslarna! Det later konstigt, men jag har aldrig varit uppe i kapslarna trots att jag har bott i London ett tag. Kon har en tendens att ringla sig fett (jmfr Balder pa Liseberg) sa det kanns ratt avtandande, speciellt nu i helgen da det var fint vader



Genialisk bild pa A, where is the like-button?
Jag tyckte att ljuset pa den har bilden blev ganska frack, och sa att A var en solstrale :P
Ibland kan man undra varfor jag inte ar en charmor pa heltid istallet, sa manga fragor utan svar he he he!



Kandisen sjalv i egen hog person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0