Blixtuppdatering!

Sorry for min franvaro har den sista tiden, har verkligen haft en massa saker att tanka pa.
London ar nog en av varldens huvudstader dar tiden kan ga hur fort som helst, den racker inte till alltid och man maste gora det basta av det

Traningen gar lite segt just nu eftersom det hander en massa saker pa jobbet, vi gar igenom en massa tester just nu och eftersom jag har haft tankarna at ett annat hall pa sistone sa har jag inte heller presterat sa bra som jag borde ha gjort annars. Som Head bartender har man ju alla ogon pa sig och det ar hoga forvantningar, idag hade vi t ex ett skriftligt prov pa vara house cocktails (totalt 50 st) och dar var jag tvungen att score'a 95%. Det var viktigt att alla recept skulle stamma pa millilitern, det racker med ett slarvfel har och var sen ar man kokt! Viktigt att notera ar att vissa av vara drinkar innehaller 8-9 olika ingredienser... oh yes!!

Men just det har provet klarade jag nog ganska bra, ett godkant pa det har hade gett mig lite andrum infor nasta prov :)

Nog om jobb nu, den har sommaren kommer bli en fet upplevelse.. jag ska spendera en och en halv manad pa franska rivieran, fint som snus! Jag hoppas pa att lara mig lite franska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0