Whoopa!

Hej bloggen,

Idag har jag varit ledig och tanken var ju att jag skulle spendera dagen ute i det bla och inte i det gra, sa typiskt att det har varit fint vader de senaste veckorna och just idag nar jag behovde en solig dag sa regnade det.

Istallet stannade jag inne och at chips, tittade pa film och sovit en massa. Inte alls sa produktiv ned andra ord, men jag ar nojd med min dag. Det blev Dear John som ju ar en av mina favoritfilmer (ostrogenvarning pa det, jag vet) Pa bildtexterna idag la jag forresten marke till att filmen ar producerad av en svensk snubbe som heter Lasse Hallstrom, som bl a har jobbat en del med ABBA... koolt!

For att jamna ut ostrogenet sa avslutade jag med Negotiator med Samuel L Jackson, en fantastisk skadespelare! Jag hade egentligen en annan film som jag ville se men jag kom aldrig pa vad den hette, handlar om en pappa (Samuel L Jackson) vars dotter blir misshandlad och valdtagen (tror jag), sen tar hon livet av sig eller sa dog hon av skadorna och vid ett senare skede sa soker Samuel L Jackson upp garningsmannen och avrattar honom. Historien ar lite diffus eftersom det var ett par ar jag sag filmen, men om nagon slant trillar ner sa ar ni valkomna att lamna en kommentar.

Nu ar klockan snart 4:30 och jag borde sova, faglarna borjar redan kvittra och det lar inte droja lange tills folk i naromradet borja borra, saga, banka eller gora annat oljud ifran sig. Men innan dess vill jag ju lagga upp en bild pa min frisyr :P




Tack och hej!


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0