Fredag 13 maj 2011

Idag var jag inte riktigt pa hugget, var lite stel i korsryggen (fraga mig inte varfor)
Kan varit pga de tunga knabojen jag gjorde senast, men det resulterade iallafall i att jag skippade marklyft

Under mina set i bankpressen kommer en 110-120 kilos snubbe fram och fragar om jag behovde spot, alltsa pass. Jag tackade vanligt nej, och menade att jag inte har avsikt att ta ut mig alltfor mycket idag varpa han svarade:

"Just let me know if you need a spot, that is a f-cking amazing weights you're pushing"

Jag har aldrig riktigt brytt mig om vad jag har for vikter pa stangen, hade jag fatt valja sa hade jag hellre velat ha nagra extra kilon pa kroppen istallet :)

Bankpress
4 x 90 kg
6 x 80 kg
5 x 80 kg

Chins
10 x kroppsvikt + 15 kg
8 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt

Dips
10 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt + 15 kg
15 x kroppsvikt

Dagsformbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0