Jag ar minsann ond

Utan legitimation, ingen alkohol.. simple it is!
Jag vill pasta att jag har jobbat tillrackligt lange inom den har branschen sa att man har hort de flesta rovarhistorierna, allt fran att de har glomt sitt leg hemma eller precis blivit bestulna pa sin Miu Miu handvaska. Min tanke var egentligen bara att kolla hennes lillebror da han sag ganska ung ut, en andra titt pa henne fick mig och inse att hon inte heller kan vara sa gammal aven om hon sag ut att vara i min alder, jag blev lite forvanad nar hon sa att hon var under 20 bast! :)

Well, en policy ar en policy.. oavsett om man ar i foraldrars sallskap eller inte. Paronen blev saklart inte sarskilt glada och ville framfora ett klagomal, de gick fran att vara supertrevliga till superarroganta och DET, mina vanner.. det uppskattas ICKE! Det varsta man kan gora nar man blir tillfragad om leg ar att bli "offended" och saga "jag ar faktiskt x antal ar gammal" och borja argumentera om vad man har gjort och inte gjort i sitt liv *halleluja*

1. Jag behover fortfarande ett bevis pa att du ar tillrackligt gammal
2. Ser det ut som att jag bryr mig?

Om folk bara hade varit lite mer forstaeliga och chillat lite istallet for att ha taggarna utat sa kanske det hade blivit annorlunda, tjejen ifraga var lugn och sa att det var okej och kunde tanka sig ett alkoholfritt alternativ, men hennes stuck up foraldrar var ju tvungna att bitcha

1-0 till hemmalaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0