Matcha kriterierna

Sara Jonsson fran arets Big Brother beskriver sin smak for hennes idealkille i avsnitt 59, jag sitter har och funderar lite over om jag matchar hennes kriterier bara for att kolla om man lirar i samma liga

Sara's beskrivning
"For jag har inte en direkt nan killstil sa heller, men nanstans vill jag ha dem langa.. lite fitta typ (ehh?)
De behover inte vara biffiga men typ spanstiga eller du vet, tranar, eller det behover inte vara att dem gar pa gym.... .... .... jag vill inte ha en soffpotatis... och sen sa typ, jag vill... jag gillar inte nar dem har langre har utan jag vill garna ha det friserat.. jag foredrar morkt har fore blont har, men det ar framst for att jag vill ha markerade ogon... typ"

Moi
... lang? NEJ
... fit & spanstig? JA
... soffpotatis? NEJ
... langt har? JA
... morkt har? JA

... markerade ogon? VET EJ (snea ar dem iallafall, he he he he!)

Tre grona mot tva roda, it's a win!! Halva inne redan, tack tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0