Sa gar det nar man tvekar

Haromdan pratade jag om en kameralins som jag ville kopa, efter lite overvagande sa insag man saklart att det inte fanns nat behov av den och sa las den idé ner. Men sa idag tyckte jag att det hade varit ratt kul anda bara for att gora kameran lite roligare, sa jag gick tillbaka till affaren och sjalvklart hade linsen salts till en annan kopare. Grattis till henne/honom! Sjalv sparade man £200 men fragan ar om det inte hade varit roligare att ha linsen istallet.. naval, livet gar vidare

Jag bjuder pa lite mobilkamerabilder fran Y istallet som ar en systerrestaurang till gruppen jag jobbar for. Om det ar dim sum ni vill ata en sondagseftermiddag sa ar det hit ni ska, de ar belonade med en Guide Michelinstjarna och for ett par manader sen byggdes aven en ny bar pa ground floor och cocktailsen ar schyssta

Y ar aven ett litet konditori dar man saljer diverse bakelser, macarons, praliner etc och man far det i en fancy forpackning. Ett bra presenttips kanske?







En bild pa basement bar, tittar man lite noggrannare sa ser man att det aven ar en fisktank med guldfiskar


En narmare titt pa fiskarna, knackar man pa rutan sa samlas allihopa dit for de tror att det ar mat :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0