Annu ett idolinlagg

Vad ska man saga? Jag ar en sucker for Idol, vad jag har gjort ar att jag har lagt in alla latar som idolerna hittills har framfort under deras auditions/fredagsfinaler i min mobiltelefon, pa sa vis har jag nanting att lyssna pa nar jag promenerar till och fran jobbet
Haromdan spelades Highway man med Hoffmeastro och vi som foljer Idol vet ju att det var Olle som framforde den laten for nagra veckor sen, forra veckan akte han ut... ANTLIGEN!! Hela han var en fjant rakt igenom, hans prestationer pa scen sagades gang pa gang av juryn och Olle var bara dum och naiv vissa ganger. Jag menar, ge sig pa Michael Jackson's latar och tro att man kan kopiera king of pop ar ett rent sjalvmordsforsok. Naa, har man inte talangen i arets tuffa startfalt sa maste man ha personligheten vid sidan av, det hade inte Olle

Vad jag inte riktigt forstar ar det svala intresset for Amanda P, hon gor ju det mesta ratt egentligen. Levererar varje vecka och hyllas av juryn, ganska sot tjej och trots det har hon hangt los ett par ganger?

Sa ar det, tyvarr ar Idolkonceptet uppbyggt pa ett konstigt satt med en massa kryphal. Svenska folket har alldeles for stort inflytande, Moa Lignell ar annu ett exempel pa hur ofardig hon ar som artist. Jag tycker inte alls att hon ar bra pa scenen men da har hon ocksa haft tur att hon har skrivit EN bra hitlat som tagit Sverige med storm, och det ar just den vagen hon surfar pa just nu. Man har aven en klar fordel om man sen innan bloggar ocksa, alla fans och lasare som har en mobiltelefon med sms-funktion raknas... de kommer ju rosta pa henne
Moa kommer komma langt pga sina fans, sen far vi se hur langt det racker. Jag hoppas det blir nan utav Robin, Molly, Amanda F eller Amanda P som vinner. André ar en pajas forovrigt, han borde ha akt ut for langesen.. jag hoppas han blir den som tar nasta avsked :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0