Comeback!

En av mina favoritbloggerskor har precis dammat av tangentbordet efter ett uppehall och borjat blogga igen, valkommen tillbaka Dittelicious! :D

Jag visste hela tiden att uppehallet skulle bli kortvarigt och det ar bara kul att hon ar tillbaka, sahar ser vi ut 2009 (?) pa turist- och kottmarknadstallet Zoo Bar pa Leicester Square i London efter en forlustmatch dar Sverige foll mot Danmark i en VM-kvalmatch.

Sur forlust for fotbollslandslaget, men inte hangde vi lapp for det!! Vi hade lite av ett kodakmoment nedan, for precis sadar ser D ut i vanliga fall. Min alldeles egna krullharige kompis, gladast i varlden... mina damer och herrar, bilden talar for sig sjalv :D








Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika glad ändå, ja jag är lika glad ändå!

2011-09-11 @ 13:19:19
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0