Diplomatico

Pa mandag kommer vi host'a en cocktailtavling inom gruppen och den har gangen handlar det att anvanda var morka husrom Diplomatico Reserva (finns att kopa for 335 SEK pa Systembolaget) och minst en ingrediens som vi inte har i var bar, exempelvis hemmalagat eller helt enkelt en produkt som vi inte anvander.

Reglerna ar alltsa ratt simpla, fragan ar ju som sagt vad man kan hitta pa da vi i stort sett har ett bredare sortiment an vad Systembolaget besitter. I mitt fall har jag valt att anvanda mig av Carlshamns flaggpunsch som ju ar lite av en raritet har i England

En fet cocktail kommer det iallafall bli, fragan ar om det racker till en pallplats
Allting ar relativt pa en cocktailtavling, aven om drinken i sig ar lite halvdan sa kan det anda ga vagen om man har en schysst presentation. Smaken ar saklart viktig, men man far inte glomma bort vara ovriga sinnen som syn och doft :)

1st - £200 och en flaska Diplomatico Reserva
2nd - £100 och en flaska Diplomatico Reserva
3rd - £50 och en flaska Diplomatico Reserva

Jag maste anda saga att aran ar vard mycket mer an priserna, sa jag kommer ju ga in helhjartat for att kamma hem aran. Vi ar ju trots allt flaggskeppet i London, och nu ar det dags att ta hem trofén till Mayfair dar den hor hemma ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0