Socialt pa gymmet

Ett gym ar inte bara ett stalle dar folk tranar, utan aven en plats dar man lar kanna nya manniskor. Manga rakar vara dar runt snarlika tider, man traffar pa varandra minst ett par ggr per dag. Forst nickar man lite latt, efter ett par ggr skakar man hand och slutligen tilltalar man varandra vid namn

I tisdags nar jag var pa gymmet och vantade pa att bankpressen skulle bli ledig sag jag en tjej sta bredvid med 150 kg pa stangen. Jag tittar runt, och vet att ingen i narheten ar kapabel till den vikten men av artighetsskal sa fragar jag anda damen om bankpressen ar ledig. Hon sager: Nej, den ar upptagen... men kommer bli ledig snart

Lite nyfiken fragade jag vem som hade den och da sa hon: Min pojkvan

Ett par minuter senare kommer en kille tillbaka, inte sa varst lang men bred som fan var han och det ar forsta gangen jag har sett honom pa gymmet. Det var saklart han som holl pa dar, grymt trevlig kille och han forklarade hur manga set han hade kvar etc. Efter det bad han mig passa honom i lutande hantelpress :D
Vid ett senare tillfalle visar det sig att han ar bodyguard till en av MMA-sportens mest kanda fighters, only in London town mate! :D

Det ar alltsa den "lille" killen som kommer ut fran restaurangen i Soho har i London, rutig kortarmad skjorta.
Celibritetfightern ar ingen mindre an Alex Reid, som fo ar kand som Katie Price Jordans foredetta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0