Svensk TV utomlands

Inget ar varre an att befinna sig utomlands nar det visas roliga program pa TV hemma i Sverige, manga kanaler har webb-TV pa natet idag men sa har nat ljushuvud infort nat som kallas for rattighetsskal vilket helt enkelt betyder att man inte kan se nat om man inte har ett svenskt ip

Det som dodar sjalen mest ar saklart nar fotbollslandslaget spelar sina matcher men sen maste jag erkanna att jag ar en sucker for Idol :)
Sasongen har precis dragit igang, ny programledare som jag tycker ar sadar och jag har val inte riktigt vant mig vid att Alexander Bard och Pelle Lidell sitter med i juryn.

Men sa finns det iallafall en hemsida som laddar upp svenska tv-program at de behovande, just nu ligger den nere sa man kan ju rakna ut att stamningen pa en liten bedsit har i London inte riktigt ar pa topp just nu. Manga svordomar och hog irritation, jag gar och lagger mig igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0