Tisdag 6 september 2011

Efter ett par dagars maskande med traningsjournalen sa vart det nu dags att damma av litegrann, jag har tranat lite till och fran utan nagra vidare resultat men sa idag sa hande det nat. Jag hade san enorm overskottsenergi som i sin tur visade sig pa vikterna

Jag ar numera kandis pa gymmet, folk som jag inte trodde lade marke till mig vanligtvis kom fram en efter en och halsade, jag har nog aldrig skakat sa manga hander darnere pa en och samma gang. Kan det bero pa min nya frisyr? Mer om det i nasta inlagg

Bankpress
6 x 80 kg
6 x 85 kg
7 x 80 kg

Marklyft
6 x 130 kg
6 x 130 kg
5 x 130 kg

Chins
8 x kroppsvikt + 15 kg
6 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt

Dips
10 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt

Kommentar
Fifan, bankpressen kandes otroligt latt idag. Har ju kampat med 80 kg efter semestern ganska lange, idag la jag till och med pa 5 kg i andra setet plus att jag gjorde 7 reps i sista set. I'm a HULK! (inte hunk, jag ar fortfarande lika ful som tidigare)
Marklyften la jag pa 130 kg och hade mycket val kunnat klara 6 reps alla seten igenom om det inte hade varit for att jag greppet lossnade lite, tyvarr trottnade kroppen litegrann efter den ovningen sa chins och dips var dar inga superresultat direkt, men nojd ar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0