Vi gratulerar!

Idag har jag legat pa min sjukbadd pa min lediga dag, sensommaren kom till London... det var varmt och det var solsken, E smsade och foreslog fest... ingen bra idé! Jag borjar dessutom tidigt imorgon, men dagen gick och jag overlevde.

Innan dygnet slar om vill jag dock passa pa att gratulera en av mina basta vanner hemma i Sverige, grattis pa din dag M! Med det maste vi saklart fira med den basta bilden jag har pa henne!

Jag anstrangde mig t.o.m genom att ta mig ur sangen, greppa tag om min svenska mobiltelefon och skicka ivag ett utlandssms, kostar ju mig multum att gora sana dumheter men vad gor det? Det ar ju hennes fodelsedag en gang om aret typ sa da far man vara lite generos, men tror ni man fick nat svar tillbaka? Sa otacksamt och oforskamt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0