ÅÄÖ

Nu bloggar jag från min Ipad, och då kan man skriva åäö. Det gjorde Apple för jäkla bra, det är till och med grymt smidigt att skifta mellan de olika tangentbordslayouterna. Dock är jag rätt ovan vid det fortfarande då jag har suttit på min laptop i över 3 år

Nåväl, lite kul att jag i mitt förra inlägg kommenterade Marcels dryga beteende på Big Brother, efter det tittade jag på söndagsfinalen och då åkte han ut. Svenska folket röstade helt rätt för en gångs skull, till skillnad från andra underhållingsprogram... t ex Melodifestivalen

Och nej, jag hoppas verkligen ingen skola nånsin kommer anställa den här tomten som lärare! Lite kul att han på en intervju efteråt erkände att sättet han betedde sig på på TV var ett dåligt föredöme för barn, no shit Sherlock!?


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0