Absolut ingen vanlig dag!

For idag ar det minsann min FODELSEDAG!!

Tusen tack for alla meddelanden pa Facebook, jag har last allt aven om jag inte har svarat
Dagens top 3 utan inbordes ordning har varit de fa smsen jag har fatt, tiderna har forandrats. Telefonsamtalen och smsen har natt botten och FB-meddelanden har natt skyn, en variant var ju pa Draw Something.. den var kul :)

Vart att namna var att jag blev lite imponerad av D som satt pa mitt svenska OCH engelska nummer och skickade sin halsning till bada bara for att forsakra sig om att det skulle komma fram. Efter att ha tappat bort sin mobiltelefon pa fyllan x antal ggr maste det har varit en bedrift da max 5 st av mina svenska kompisar har mitt engelska nummer. Bravo!

S och T ar i Bali och gottar sig, den har bilden postade dem pa min FB-wall


Nar tidvattnet har skoljt bort meddelandet fran Bali's strand kan jag lova att budskapet har etsat sig fast nanstans inom mig, jag maste erkanna att jag blev lite tagen haha, you've got me... tack tjejer! :D

Annars har jag bara spenderat dagen med att vara ledig, betade av var mock exam (fejktest infor det riktiga testet) i blindprovning pa vinutbildningen och det satt som ett schmack!! Hade dock lite tur ocksa men det far man lov att ha, nu ar sjalvfortroendet tillbaka och till nasta vecka maste jag nota pa teorin ocksa innan sluttampen men det gar minsann bra nu!!

Dags att hoppa in i duschen nu och ga ut pa kvallsmiddag med nagra kompisar, an en gang... tack for uppvaktningen idag mina vanner!!



Chidde

Kommentarer
Postat av: Ditte

Haha! Jag kan när jag vill ; D

2012-04-04 @ 14:00:45
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0