Arets B-day i bilder

Nagot forsenade bilder fran min fodelsedag, hade helt glomt bort att det togs bilder tills E whatsappade dem till mig idag

En tradition ar att onska nagot innan man blaser ut ljusen och det fick jag gora. Forsta forsoket ville inte ljuset slockna, sa det tog jag som ett tecken och gjorde en onskning till :)
Jag hade garna velat avsloja vad jag onskade, men folk sager att sant aldrig kommer att uppfyllas om man avslojar det sa det behaller jag for mig sjalv for stunden

Men an en gang, stort tack till alla som var involverade i form av facebookmeddelanden, sms, telefonsamtal och socialt umgange pa min dag! Galler aven alla som grattade i efterskott! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0