Burgare och Hummer

Tycker du om hummer?
 
Isafall kan jag varmt rekommendera Burger & Lobster pa Clarges street i Mayfair har i London, jag var dar med S idag och stallet far 3.5 av 5 i betyg. Fram tills nu har det varit ett jakla projekt att komma in eftersom drop in ar det enda sattet att fa ett bord och oftast ar det ko anda ut pa gatan, ungefar sa populart ar det. Ingen forhandsbokning alltsa
 
Just idag hade jag det pa kann att det skulle bli annorlunda, OS ar i full gang och sen dess har det varit relativt dott pa Mayfair sa det fick bli en liten chansning och det var ju tur att vi fick plats for annars hade det blivit ett jakla liv som jag hade fatt hora i x antal veckor framat :)
 
 
Menyn ar simpel, man har bara tre valmojligheter som bestar av hamburgare, hummer och wrap. Det har ar med andra ord inget stalle att vara fuzzy och posh utan maten kommer som den kommer. Jag sag nan enstaka hamburgare lamna koket, men hit kommer man av en anledning: hummer. £20 pix per person utan dricka, ratt overkomligt imho
 
[ + ]
Snabb service
God mat
 
[ - ]
Valdigt begransad meny
Inget vegetariskt alternativ sa vitt jag vet
Inga forhandsbokningar (svart att time'a storre sallskap, partyn etc)
Svart att fa ett bord
 
Kort och gott, ratt schysst stalle. Hade jag gatt tillbaka?
Nja, kanske. Jag ville dit for att jag har hort manga prata om stallet och jag ville saklart prova maten, men nu har jag varit dar. Maten var god och det var till ett rimligt pris, men jag hade nog inte gatt dit igen just pga att de inte kan garantera ett bord om man inte ar dar vid "ratt tid" for oftast far man vanta litegrann anda. Senast vi forsokte komma in vart det t ex over en timmes vantetid.
 
Fast de goda nyheterna ar att L&B precis har oppnat ett nytt stalle pa Dean street i Soho sa har man inte lyckats komma in i Mayfair kan man alltid prova lyckan dar istallet. Forhoppningsvis blir det kanske lattare att komma in framover nu nar det finns tva stallen att ga till, men vem vet? Det ar ju alltid ko till Busaba och de har ju ett gang restauranger i London
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0