Fonster i London

Hrm, ar fortfarande sjuk men ar pa battringsvagen... antligen!
S fragade om jag var sjuk igar eftersom min rost later lite annorlunda, jag sa att rostforandringen berodde puberteten... och hon brast ut i skratt, igen :)
 
Naval, som tur ar sa har jag det iallafall varmt och mysigt i mitt lilla bo, bara nagra dagar innan jag insjuknade sa fixade jag mitt fonster... jag vill ge mig sjalv McGyver-status for det jobbet, Fixar-Frasse ar mitt nya mellannamn. Nagon som behover en handyman kanske?
 
Det har med fonster i London ar ett vanligt problem, de lamnar ett bra jakla drag efter sig. Hur tatt tror ni det har fonstret haller ute kylan?
 
 
Inte ens den dyraste varmeanlaggninsgen hade gjort ett jackshit med ett sant skitfonster, darfor kopte jag gummi for ynka £10 som forovrigt formodligen ar den mest valspenderade pengen jag lagt den senaste manaden. Nojd blev jag iallafall, skal pa det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0