Kan man dricka gront?

Om jag sager: Gron drink
Vad ar det forsta som dyker upp i huvudet?
 
1. Gront te?
2. Det grona skitet som Iron Man dricker?
3. Grona hissen?
4. Midori sour, eller nanting annat med Midori
 
For egen del dyker faktiskt Midori sour upp som forsta tanke, varje gang jag far en san bestallning dor en bit av min sjal, jag vet inte varfor. Grymt poppis hos tjejer, sotsliskig cocktail och allt vad det innebar. Eftersom ar ett varumarke for den allmanna publiken sa vore det konstigt om vi inte hade Midori, dock star den gomd i ett skap sa den ar bara till for gaster som vet vad de vill ha innan de ens har tittat pa var cocktailmeny. Mitt personliga rekord ar 10 st Midori sours pa en bestallning, usch vilken nitlott :)
 
Midori sour pa H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0