Traning?

Gar jakligt hackigt nu efter att precis ha varit sjuk, ligger i stort sett och svettar pa uppvarmningsvikter och uppforsbacken kanns lang. Jag har definitivt hamnat i en svacka...
 
Rent traningsmassigt kommer jag inte uppna samma kontinuitet som jag hade 2011, boom! Det var ett bra ar dar jag i stort sett hamtade igen allt fran tidigare ar och hade till och med en del personbasta att notera
 
Nar aret slar om och jag kommit tillbaka fran Sverige, da tankte jag paborja Projekt: Beach 2013 :D
Jag minns glansdagarna med O pa Nautilus i Helsingborg 2003-2005, som vi peppade varandra for att kunna komma i form till somrarna. Nu ar det sakert drygt 6 ar sen jag satte mina fotter i strandsand, traningsfilosofin har forandrats radikalt at det mognare hallet genom aren och det ar jag glad over. Jag har sagt det ofta och sager det garna igen, traning ska vara en del av livet... inte ta over det :)
 
Dagsformen for ett ar sen och relativt nytagen bild, ratt dalig kvalite pa bilderna men jag ser iallafall pa den nyare bilden att detaljerna pa ryggen ar tydligare och armen har krympt lite, skiljer sakert nagra enstaka kvalitetskilon
 
Men men, 2013 star i farstun... nya mojligheter vantar :)
 
 
 
(... egentligen ville jag bara visa mina nya lasare att jag faktiskt satt inne med en rejal hastsvans en gang i tiden :D)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0