Vi visste det här sen flera månader tillbaka

Det var svårt för mig att ta in faktumet att inte trivdes på jobbet, jag visste att det var ett par stycken som hon inte drog jämt med men det kom ändå lite som en chock när jag förstod att hon menade allvar efter att ha lämnat in sin avskedsansökan. Vi är drygt 200 personer som jobbar under samma tak, hur blott två personer kunde få henne att känna såhär var för mig helt omöjligt att förstå och varje gång det här samtalsämnet har kommit upp på tapeten så har det alltid slutat med att hon blivit arg och irriterad på mig, sen dess har vi inte pratat om det alls
 
Jag har tidigare sagt att jag inte kommer dyka upp på hennes avskedsfest, det skulle betyda att jag accepterar hennes beslut och det vägrar jag göra, men man är ju hård på utsidan och mjuk på insidan, eftersom jag kommer vara i Sverige i 3,5 veckor framöver får jag låta min avskedspresent representera min närvaro
 
Såhär glad blev hon :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0