Oj, vad hande nu? Ett nytt inlagg

Redan efter ett par dagar efter mitt forra inlagg om att lagga undan bloggen en stund sa kommer en uppdatering fran ingenstans. Jag foredrar att ha det sahar, man har inga forvantningar och gor ingen besviken och da kommer inspirationen sakta tillbaka

Men till saken...

Alla som kanner mig vet ju att jag gillar blondiner, det ar ju nanting med blondiner som tilltalar mig och nu i ar ar alltsa sjalvaste Hannah Widerstedt med i Big Brother. For inte sa langesen sa lankade jag till hennes video har pa bloggen som redan da hade fatt over en miljon hits, och sa valjer Kanal5 att ta in henne for avvanjning, skratt!

HW ar formodligen ett levande exempel pa att jag har mognat i min smak, jag finner inte nan attraktion hos henne alls. Varken utseendemassigt eller personligheten tilltalar, dock ar det fortfarande underhallande tv eftersom hon retar gallfeber hos folk och skapar intriger. I ett av de forsta avsnitten for hon en diskussion med Petronella som ar vegan, Hannah menar att hon inte tycker det ar fel att 6 krokodiler dor for att hon ska fa sin handvaska

Well, man far ju tycka lite som man vill men jag tvivlar pa att hon ager nagra akta krokodilvaskor. Bruttan ma vara kand, men att hon traskar runt i en san vaska ar hogst osannolikt

Nu ar jag ingen expert pa handvaskor aven om jag anser mig sjalv veta lite mer an den genomsnittliga mannen da jag dagligen exponeras av dessa accessoarer pa jobbet, folk har en tendens att visa upp sina vaskor genom att stalla dem pa bardisken, lite som en minicatwalk fast for handvaskor. Men jag gissar pa att t ex marken som Hermes Birkin har instegsmodeller som startar kring £5-6000 och da racker det precis till nat lokigt kalvskinn. Vill man ha krokodilskinn sa far man latt rakna med en nolla till PLUS (!) att det ar vantetider pa att fa en san.

Da undrar jag foljande:
Har Victoria Beckham rad med den lyxen? Jajaman, hon ager flera stycken
Ovre raden, tredje bilden fran vanster ar nagot forminskad men den kan mycket val vara krokodilskinn

Om Hanna Widerstedt vill glida runt i en san sa far hon nog ta och kamma hem Big Brother-vinsten for det ar precis det hon far lagga ut, 500.000 kr... kanske lite till beroende pa hur valutakursen ser ut


Kommentarer
Postat av: Ditte

Haha! Underbart inlägg! Jag verkligen älskar din blogg på grund av att man aldrig kan räkna ut vad den ska handla om innan man kommer in. UNDERBART : D

2012-02-22 @ 18:25:00
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0