Jag ar ...

... tillbaka i London, kanns helt okej att komma tillbaka faktiskt och da har jag anda varit borta i over 3 veckor. Jag trodde dock att vadret skulle vara lite mildare har men det kanns ratt likvardigt med vadret i Helsingborg. Kan jag ha dragit med kallfronten over hit? Naval, jag ska inte klaga... norrlanningar kan nog inte ha haft det latt i ar med sina minus 30-ish grader pa Celsiusskalan

Jag ar forresten inte kand for att vara nan bokmal, det enda jag kan tanka mig att lasa ar cocktailmanualer och barrecensioner men nu kopte jag formodligen varldens basta bok nu nar jag var hemma som ar en sjalvbiografi. Sa nu har jag lite att valja pa:

1. Forsoka lagga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon
2. Lasa de aterstaende 80 sidorna som jag ligger efter pa vinkursen
3. Fortsatta lasa min nyinkopta bok

Alternativ tva kanns ju helt klart klokast, men da lar jag somna direkt... puh


Jag ar Zlatan Ibrahimovic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0