Novikov

Novikov ar ett av de storslagna tillskotten i Londons bar- och restaurangbransch 2011, ett ryskt foretag har kopt upp bra med yta i Londons trendiga Mayfair. Det rakar dessutom vara en lokal som H forst tittade pa innan de bestamde sig for att ta adressen runt hornet dar Queen Elisabeth foddes

I vilket fall som helst, Novikov ar stort som in i helvete (ursakta franskan) med sina tre vaningar. Ground floor bestar av en receptionbar och en asiatisk restaurang, en halvtrappa ner finns en italiensk restaurang och i kallaren har de en Loungebar sa konceptet ar alltsa asiatiskt och italienskt under ett och samma tak

Igar var jag dar med S for en snabb fika, vi satt i Loungebaren och hade ett par desserter och drinkar. Ganska schysst atmosfar maste jag saga, desserterna var goda och drinkarna var helt klart godkanda. S hade en virgin mojito och jag hade en cappucino, en virgin mojito gar knappt att misslyckas med men jag maste saga att cappucinon jag hade var av internationell standard. Den kom antagligen fran den italienska restaurangen och vi vet ju sen innan att italienarna kan sitt kaffe :)


Lobbybaren ar det forsta man ser nar man kommer in


Loungen i kallaren


Precis har satt vi :)

Kommentarer
Postat av: London mamma

Hittade hit av en slump. ..bra tips, maste spana in detta stallet. Gillar verkligen loungen - NAJS! ;-)

2012-02-02 @ 16:55:13
URL: http://www.catscompilation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0