Nu ar jag hemma

... i Svedala, Helsingborg alltsa.
Under den tuffaste perioden i december med mycket pa jobbet, dalig somn- och matvanor sa lyckades jag med konststycket att halla mig helt frisk. Nu nar jag ar hemma och tar det lugnt sa lyckades jag dra pa mig en halsfluss

Jag ar dock en av de fa som sallan ar sjuk *touch wood* da jag har sett flera stycken pa jobbet som hunnit vara sjuka 4-5 ggr. Vad kan jag saga, det galler att se efter sig sjalv
Trots livsstilen i London sa vill jag anda pasta att jag lever ett gott liv, gar pa gym och lever relativt halsosamt... bara det gor skillnad pa immunforsvaret, vill jag tro

Dock verkar det som att det kommer bli en tuff var for min del, forra aret gick jag ju en vinutbildning och det var pa en intermediate level som varade i 2 manader. Nu gar jag nasta steg, advanced level som stracker sig till maj
Forsta hemlaxan vi fick var att lasa 45 sidor text, herregud... for en vanlig student handlar 45 sidor mer eller mindre om att nysa litegrann, men for en som inte har den vanan inne kan det minsann vara drygt. Nu missar jag dessutom 3 lektioner under min semester sa man kan ju nog lagga till 150 sidor till *brr*

Sa istallet for att blogga sa kanske man borde oppna boken, jag maste halla mig i fas nu nar jag ar ledig eftersom vi skulle ha haft en lektion imorgon, halkar man efter kan man lika bra saga adjo direkt

Vackert vader ute, men jag tar nog en powernap, en kopp te och laser lite om vindruvor


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0