Slappedag

Gissa om jag har öppnat den där vinboken, paaaaallar inte
Börjar känna att jag ligger fett efter och när jag kommer tillbaka till London kommer mina kurskamrater redan har gått igenom hela Frankrike och det är typ det viktigaste landet man måste kunna nar det kommer till vinproduktion, börjar bra det här

I övrigt har jag haft det riktigt trevligt här i Helsingborg, igår var jag ute med några kompisar och åt på Mogwai. Det är typ innestället och när jag var där kände jag mig fett inne, fast jag är sjukt ute :P

Sen måste jag säga att det känns lite konstigt att sitta vid ett tangentbord som har åäö, det sitter lite på fingrarna att skriva svenska utan prickarna så under hela det här blogginlägget har jag i stort sett fått sudda ut och ändra vid varje tillfälle ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0