Tisdag 10 Januari 2012

Puh, drygt tva manader sen jag uppdaterade traningsjournalen.. usch!
Ni som har foljt bloggen vet formodligen om att jag har lidit av somnbrist i drygt tva manader och da kom aven daliga matvanor och oregelbundna gymbesok som ett brev pa posten. Trots att aret slog om kom motivationen aldrig tillbaka men jag hoppas pa att aterga till mitt normala liv efter min semester i Sverige, da har de formodligen renoverat klart lagenheten pa overvaningen sa man kan fa igen lite kvalitetssomn.

Nu tankte jag iallafall damma av journalen litegrann efter att ha gjort lite justeringar i mitt schema, efter att ha kort lagreps ett tag sa ligger jag nu pa ett hogrepsschema for att fa igang flaset

Knaboj
15 x 50 kg
15 x 50 kg
10 x 10 kg

Bankpress
15 x 50 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg

Chins
15 x kroppsvikt
12 x kroppsvikt
8 x kroppsvikt

Dips
15 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt

Hantelcurls
15 x 8 kg
10 x 10 kg
10 x 8 kg

Kommentar
Ovningarna kordes med valdigt kort vila, 15 djupa andetag mellan seten.. lite inspirerat av DoggCrap-metoden. Da vikterna var relativt laga sa lag fokus mestadels pa utforandet och explosivitet, tanken ar att jag ska hoja vikterna sa fort jag har natt 15 reps i sista set sa vi far se hur lange vi kommer fortsatta med det har schemat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0