ANTLIGEN!!

Idag foll en tung sten fran mina axlar, mycket positivt besked da vi antligen har fatt reda pa slutresultaten fran vinkursen jag gjorde i borjan av aret. 3,5 manader av studier om druvor, tank att det kan finnas sa mycket information om druvor (?!)
 
Eftersom alla prov maste skickas ivag till WSET for rattning drojde det litegrann, lagg sen till lite extra tid for att utfarda certifikaten och lite har och dar, nastan 3 manader fick vi vanta... puh! Jag kunde inte ens ha en avslappnad semester i Turkiet utan att agna en tanke pa hur mycket tid och jobb jag maste lagga ner IGEN ifall jag blev underkand
 
Men nu kan vi med gott samvete lagga allt det har bakom oss, I MADE IT!! :'D
Pin-nalen och certifikatet i hamn, good stuff!
 
 

Plus en liten present fran huvudkontoret, ett ISO-glas for vinprovning
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat : D

2012-07-30 @ 23:13:56
URL: http://dittee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0