London-ikon: Telefonkiosk

Jag brukar alltid pracka pa minst en bild med en telefonkiosk till alla kompisar som kommer och halsar pa, det hor till for har man inte en bild med en telefonkiosk raknas det inte som att man har "varit" i London
 
Jag vill tro att 9 av 10 invanare i byn numera gar runt med en mobiltelefon sa kan man ju undra om dessa telefonkioskerna verkligen gar runt, det kostar antagligen mer an vad det smakar men det ar kult
 
Lite har och var i stan har man latit designers och konstnarer gjort om telefonkioskerna och pa China Town har man malat lite streetart, en drake
 
 
Vad som inte framgar av bilderna som turister har tagit tillsammans med telefonkioskerna ar faktiskt urinlukten, det finns nog ingen telefonkiosk i stan som inte har en stark urinlukt, sa om du turistar i London och rakar lasa mitt blogginlagg och ska ta en liknande bild som nedan, hall andan... for det gjorde jag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0