Mandag 23 juli 2012

Dags att damma av traningsjournalen precis som jag har lovat, har rippat ett traningsschema fran en kollega och tankte prova det ett tag. Han kor ett ratt klassiskt split-schema och det ar helt tvartom jamfort med det schemat jag har kort de senaste aren da jag i stort sett bara kort en ovning per muskelgrupp sa det har kommer vara "nytt" for min del
 
Sahar ser schemat ut i grova drag:
 
Dag 1 Brost och biceps
Dag 2 Ben
Dag 3 Rygg och triceps
Dag 4 Axlar och mage
 
Utover det kommer jag slanga in vilodagar nar jag kanner att kroppen ar trott eller nar jag ar busy pa jobbet, det har kommer sakert bli bra :)
 
Negativ lutbank
6 x 80 kg
6 x 85 kg
6 x 80 kg
 
Lutande hantelpress
6 x 32 kg
6 x 32 kg
4 x 32 kg
 
Dips
12 x kroppsvikt
12 x kroppsvikt
12 x kroppsvikt
 
Liggande hantelflies
8 x 14 kg
10 x 10 kg
8 x 10 kg
 
Sittande hammercurls
8 x 14 kg
8 x 14 kg
6 x 14 kg
 
Hantelcurl i curlstol
10 x 8 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg
 
Kommentar
Ovanligt langt traningspass med manga ovningar, kommer nog ta tid att vanja mig vid det har men utover det sa gick det bra. Hann inte riktigt med allt pga att gymmet holl pa att stanga, sag nyss att det var over ett ar sen jag uppdaterade journalen (oops!) men planen ar alltsa att forst komma igang med traningen igen kontinuerligt och forhoppningsvis fa igang mat- och bloggvanorna :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0