Det ar over nu

Sorry for att jag ar sa seg pa bloggen, jag vet inte varfor det blir sa
Jag har till och med lagt ner traningsjournalen helt, sorry koloiter :/
Ge mig lite tid, den dammas av nar man minst anar det

Nu kan jag iallafall lagga Big Brother-karusellen bakom mig, 106 dagar ar over och Hanna Johansson stod som vinnare. Grattis Hanna J!

Svenska folket tyckte att hon fortjanade det, sjalv ville jag att Amandus skulle vinna for jag tror pa nat vis att han ar den smartaste av finalisterna och har potential till att disponera vinsten pa basta satt.

Annica gick ju helt bort, en gang forortsflicka, alltid forortsflicka! Bara for att hon bestammer sig for att flytta till Stockholm gor inte det henne till nagon annan, fortfarande samma mesiga tont som inte vagar se sanningen i vitogat och konfrontera sina problem

En valdig retuscherad bild pa vinnaren av Big Brother 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0