Projekt: Hastsvans

Hej Allihopa,

Ni som har kant mig de senaste aren har nog inte undgatt att jag faktiskt har haft en jakligt ball frisyr i form hastsvans, inte alls vanligt bland killar skulle jag vilja pasta! Ytterst fa av mina vanner ar formodligen helt omedvetna om att jag drev det har som ett litet projekt och det har finns dokumenterat, kul va?! :)

Projektet drevs pa traningsforumet Kolozzeum och jag vill tacka alla koloiter for allt stod jag har haft under alla dessa ar, jag har fatt manga stortskona inlagg och kommentarer och nu tankte jag bjuda pa lite statistik

Fram tills idag har traden drygt 35 sidor med kommentarer, bilder, etc. I en omrostning om jag skulle lyckas med projektet eller inte rostade 257 fans positivt och 167 haters rostade negativt, i procent blev det 60.61% mot 39.39%. Totalt har 520 inlagg skrivits av bade mig och medlemmar och traden har haft hela 46.789 visningar (!!!) Later som piss i Mississippi jamfort med bloggerskor som Blondinbella, Kissie och Hanna Widerstedt som sniffar pa dem siffrorna pa en ynka manad, men jag ar supernojd! :)

En oskriven regel pa Kolozzeum ar att all nonsens man hittar pa alltid maste backas upp med bilder for att det ska anses vara trovardigt, pic or it didn't happen!

Men innan dess, annu en gang... stort tack till alla som var involverade, you kept me going!!
I september forra aret bestamde jag mig for att klippa mig, jag har sparat hastsvansen och tanken ar att den ska doneras till nagon behovande. Jag har varit inne lite pa nagra organisationer som samlar hår for de som genomgatt kimoterapi men har inte hittat nat vettigt annu, sa om du/ni kanner till nat bra sa ska ni veta att alla forslag valkomnas med ett leende

Vi snackar om 55-60 cm ihopknutna hårtussar av robust asiatiskt kvalite!


Bilderna ar tagna med en manads mellanrum, enjoy!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0