Vroom vroom

Idag hade vi en outing med jobbet och vi har varit pa Rye House go-karting for lite racing, forsta gangen for min egen del och jag maste saga att det var ratt ballt och racing ar mer fysiskt kravande an vad man kan tro. Nu ar ju gokart lite av en lek men man kan ju bara tanka sig de som kor MotoGP eller Formula 1 hur valtranade och uthalliga de maste vara, det racker att man tappar fokus litegrann for att spinna runt, for att inte tala om hur varmt och svettigt det kan bli inuti hjalmen
 
Det blev inte heller lattare nar just den har dagen visade sig bli en utav mina varsta dagar som pollenallergiker, anda sen jag sasongade pa Nordkap 2009 sa har min pollenallergi varit ytterst mild jamfort med tidigare ar men idag var bannemig varst, nasan har runnit nonstop i 12 timmar... puh! Snorpapper nagon? Undrar hur det sag ut nar jag akte runt och nos hela tiden haha :D
 
Team Mayfair!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0