Allmant i London

Det var ett tag sen jag skrev nat om London, man far ju inte glomma att det har ar en Londonblogg men just nu ar det inte riktigt det. Har haft svinmycket att gora, vinkursen gar kappratt at helvete men den har veckan har jag iallafall hamtat igen allt jag har missat under min semester i Sverige... puh, satt till kl 3 pa morgon imorse

Sa nasta vecka ar jag i fas med mina kurskamrater i det teoretiska, men tyvarr maste jag bli battre pa blindtesterna vi gor. Imorse hade vi ett rodvin dar jag kande en stark doft av kanel och nejlikor, och tankte: YES!! Den har kommer sitta som ett smack, och sa visade sig att det inte alls var sa... skit ocksa

Ovning ger fardighet, den har veckan har jag iallafall "lovat" mig sjalv att vara klar med vara hemuppgifter i god tid sa jag slipper sitta uppe till 3 pa natten igen, vi far se hur det gar med det

Annars har jag kollat pa Big Broter via tv4play idag, jag maste saga att Hanna Wiederstedt har vaxt lite i mina ogon. Idag trostade hon tonten Joe da han var ledsen for att folk betedde sig barnsligt, hon menade att han garna far vara sig sjalv, men att han inte far glomma att han aven maste spela en karaktar da han ar pa tv. Vart kom dem kloka orden ifran? Var det den riktiga HW som talade kanske? :)


Skal pa er mina vanner,


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0