Pa vag till jobbet

Det tar ca 25 minuter for mig att ga till jobbet och sahar ser det ut i bilder


Vi borjar nanstans vid Gloucester Place (Baker st station)


Ett stenkast darifran gar jag forbi Galvin's, en bistro dar man lagar lite enklare mat till skillnad fran Michelinrestaurangen Galvin at Windows som Chris Galvin ar kand for


Lite langre fram pa Baker street gar jag forbi mitt lokala gym Fitness First


Dags att svanga av vid Fiat, vem koper dessa fula bilar egentligen?


Selfridges ar en galleria dar manga designermarken har sina butiker, typ som NK i Sverige




Nu har jag kommit fram till centrala Londons "shoppinggata", ungefar som Kullagatan i Helsingborg fast lite storre...


... namligen Oxford street!! Bussarna har en tendens att fastna har under rusningstrafiken


Ett stenkast fran Oxford street ligger anrika Claridge's, ett femstjarnigt hotell och det har ar sidoingangen dar man gar in pa Gordon Ramsay's restaurang


En bit bort ligger Porsche center


Nu ar vi snart framme, Berkeley Square!


Bentley's ligger pa hornan, H ligger pa samma gata och har man kommit sahar langt sa far man ga tillbaka lite for ingangen ar valdigt latt att missa


Sen kommer Roll's Royce, strax bredvid ligger Michelinrestaurangen Benares som lagar indiskt


In mot den har lokiga granden hittar man personalingangen och jag ar framme :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0