Varen i London

Nu ar varen har, antar att det ar likadant i Sverige. Jag maste saga att den har vintern har gatt valdigt snabbt till skillnad fran forra aret, det ar lite sa det kanns iallafall

Kan bero pa att jag var i Sverige och gottade mig i nastan en manad med familj och kompisar, men sen har jag ocksa haft svinmycket att gora. Idag var vi pa H och lunchade, vi hade en lektion i food matching som ar en del av vinutbildningen. Matt och lite smatt berusad slocknade man ju direkt nar man kom hem, gott!! Om drygt en manad ar det dags for slutprovet och nu far det vara slut pa lallandet... nu -maste- jag borja plugga pa riktigt! Sen hoppas jag ocksa pa att jag kommer ha en jakla massa tur sa jag blir godkand pa blindtestet ocksa, mycket som ska klaffa nu... brrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0