I vanlig ordning

Nu ar man aterigen installerad i sitt vardagsliv efter lite semester, lite forvirrad pa jobbet dock men det hor till.

Igar blandade jag ihop lite namn pa kollegor, sant som hander. Samtidigt kan man ju undra hur viktig skillnaden ar mellan t ex Lauren och Laura. Blandar man daremot ihop en White Lady och en Margarita, da kan det bli ett jakla liv :)

Har aven catchat upp lite i Big Brother-huset, det har minsann hant en jakla massa pa sistone. Jag tycker att Annica ar en jakla mes som forlater Marcelo gang pa gang for sina handlingar, samtidigt ar hon ju kar sa ptja... vad ska man skylla det har pa? Karleken ar blind?

Sen har jag insett att Hanna J ar lite psycho, pa det viset att hon verkligen inte har nat annat for sig an att stada stada stada och bland ett gang i early och mid-20's sa kan jag forsta att de andra irriterar sig pa henne, man har bara en mor har i livet och alla som forsoker vara ens extramorsa stor man sig pa

Varfor gar hon runt naken hela tiden? Fattar hon inte att hon ar med i svensk tv och inte ar hemma, det kanns lite provocerande pa nat vis aven om jag gillar brost



Chidde

Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Håller med om Annica & Marcelo, hon borde dissa honom så kanske han förstår att man inte får vilken brud man vill bara för att man är förjävlig.

2012-05-13 @ 00:58:31
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0