Monkey in a cage

Ungefar sa kan man beskriva veckans uppdrag i Big Brother, vi tittar pa apor i en bur och det tycker jag inte ar sarskilt underhallande. Deltagarna gor alltsa allt for att ta en finalplats den har veckan och de gor allt for att synas, den ende som jag tycker ar sig sjalv ar Lars. Han ar liksom snuskigt acklig av sin natur, dock har han kvar sina principer om att vara vegan nar det kommer till uppdragen, t ex leka med gradde. Det tycker jag ar starkt :)

Bortsett fran det angar livet pa har i London, kanner lite av en viss harmoni just nu eftersom det kanns som jag har varldens tid efter vinkursen. Fragan ar vad jag ska hitta pa harnast, ska jag fortsatta min franskakurs med Rosetta eller ska jag kanske antligen borja lasa Zlatans biografi? Hrm.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0