Ska det ga at helvete sa ska det ske i forsta klass

Den senaste veckan har det varit brollopsvecka i BB-huset. Personligen ar jag inte sa mycket for giftermal, eller snarare: Jag hade matt bra oavsett, vara loften sinsemellan kanns viktigare an det som kommer att sta pa pappret. Salange karleksbanden mellan oss ar starka sa hade jag varit mer an nojd om det sa hade varit sa simpelt som ett relationsstatusbyte pa Facebook

Daremot har jag alltid sagt: Om min annu icke existerande flickvan tycker att det ar viktigt med giftermal, da ar det mitt jobb som pojkvan/fastman att ge henne ett brakbrollop som hon sent kommer att glomma och allt som hor till och darmed basta.

Mayfair i London ar ett omrade dar manga kanda designers haller hus, jag gar forbi en mycket speciell butik varje dag nar jag gar till jobbet. Den har designern har namligen inriktat sig pa just brollopsklanningar, snacka om att nischa sig



Har har jag litet exempel pa hur en klanning kan se ut, hon har haft manga finare modeller pa skyltfonstret tidigare men nu knappte jag bara forsta basta bild.
Butiken holl sondagsstangt idag nar jag gick forbi och man kan ju undra varfor man maste falla ner galler for en lokig butik som saljer brollopsklanningar? Nu ar det sahar att allt ar relativt, men jag skulle tippa pa att en klanning i mellanklassen landar runt en £4-5000 medans en lite dyrare variant kan kosta £7-8000 och uppat

Mina damer och herrar, say hello to Vera Wang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0