Smaklost och avtandande

Alla som kanner mig vet att jag ar lite av ett brostfan, det ar liksom en symbol for kvinnlighet. Varje ar stottar jag brostcancerfonden genom att kopa ett rosa band, det tycker jag ar valinvesterade pengar. Tyvarr ar det inte sa vanligt har i UK jamfort med i Sverige, har ar det mer "inne" att ga runt med Poppy-pin for att hedra doda soldater.

Men om vi aterigen ska ta upp BB-snacket igen sa tycker jag att Hanna J pa nat vis ar avtandande varje gang hon gar runt naken. Det kanns helt smaklost att bara plocka av sig sadar, fattar hon inte att hon ar med i TV och/eller att hon faktiskt bor i ett hus med andra manniskor? Hon ar too much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0