Systematic approach

Sadarja, dags att lagga sig efter en somnlos natt fullt upp med plugg. Det maste ju brinna lite i knutarna for att det ska handa grejer, jag tror jag klarade teoridelen ratt hyfsat... den kandes latt aven om man inte bor ta ut nat i forskott, nu ar det bara att vanta pa slutresultatet i tva manader innan vi far besked

Dock var det lite irriterande att jag prickade fel vin pa de tva blindtesterna vi fick, mitt rad till er som funderar pa att ga pa en vinutbildning: Lita pa ditt forsta intryck!!

Jag hade ratt fran borjan och valde att (idiotiskt nog) overanalysera bada vinerna, det ar drygt 15 steg man gar igenom nar man analyserar ett vin och bade det vita och det roda vinet plockade jag redan pa fargen och pa nosen, men i slutandan var det andra saker som forvirrade litegrann, men men... pricka ratt vin ar bara vart 2 poang anda, det viktiga ar att det andra stammer, vilket jag inte alls var saker pa sa det ar alltsa en 50-50 situation

Men men, hjalper inte att tanka mer pa det nu... kuggar jag sa kuggar jag, shit happens. Lat oss iallafall halla tummarna, nu tar jag semester och drar till Turkiet.

HEJSVEJ!



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0