Applefans!

Den 21:e september borjade Apple salja sin succételefon iPhone 5 i butik, redan 3 dagar innan var dar folk som borjade sla talt utanfor deras butik pa Regent street i London
 
Trotta mig, somliga gar sakert runt och tanker: Har folk inga jobb att skota eller?
Faktum ar att jag sjalv har haft samma tanke nar jag gatt forbi, men efter att ha tankt efter lite sa tror jag mer pa att det dar AR deras jobb. Det kan vara helt avgorande att fa tag pa en iPhone forst for att gora en review och/eller att blogga om det, eller kanske till och med salja den till ett dyrare pris till lander som inte har tillgang till iPhone
 
Appledyrkare utanfor butiken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0