Good bye!

Allt har sin tid har i storstaden!
 
Tyvarr har tva av mina fd kollegor bestamt sig for att flytta harifran nu och det ar val lite av en grej att vanja sig vid det. Jag har varit i London till och fran sen 2008 och jag kan inte riktigt komma pa nagon som faktiskt ar fran London?!
 
Mycket australiensare, indier, spanjorer, brasilianare, italienare, fransyskor etc etc. Alla befinner sig har pa begransad tid, enda fordelen ar att det alltid finns en (avskeds)fest att ga till men bortsett fran det ar det ganska tradigt att folk lamnar
 
E och E rakar i det har fallet ocksa vara tva av mina narmsta vanner pa Y&A, jag vill inte pasta att vi har hunnit traffas sarskilt mycket pa sistone pga vara olika liv. Det ar alltid minst ett par manader mellan tillfallena, men varje gang vi traffas ar det "likadant". Det kommer definitivt kannas annorlunda hadanefter eftersom jag vet att de kommer befinna sig mycket langre bort an ett snabbt sms eller telefonsamtal
 
Anyway, jag hoppas de hittar det de soker efter pa sin nya plats. De ska namligen bli dykinstruktorer i Egypten! Lycka till tjejer!! :)
 

For drygt ett ar sen i Soho, vad hande med tiden? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0