Nya klader infor hosten

Idag fick min iPad nya klader, har trottnat lite pa mitt laderfodral och tankte prova Smart cover istallet. Var lite anti forut da alla kor med det skyddet men jag maste saga att jag ar nojd. Skyddet pa ovansidan har magneter pa sidan och man kan plocka av den nar man kanner att man inte behover den samtidigt som baksidan sitter kvar... well done Jobs! :)
 
Sen har det nya fodralet en sjukt mycket battre passform, det gillar jag
Kopte aven till ny plastfilm for skarmytan, som ni ser borjar det bli bubblor pa den gamla filmen och en massa fingeravtryck
 
Fore
 
 
Efter
 
 
 
edit: Nu nar jag tittar pa bilderna kanns det inte som en stor skillnad alls rent estetisk, bada ar liksom svarta fodraler. Anyway, det var kul att bara byta helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0