XXX

Just nu befinner jag mig i Sverige på lite semester och då passar man såklart på att plöja igenom allt sevärt på TV, jag har börjat med X-factor eftersom det här är relativt stort i England också plus att jag är ett fan av musikprogram som går ut på att hitta talanger (i.e Idol)
 
En som förvånar mig litegrann är blondinen Juliette Holmqvist som också är en pensionerad bloggerska, hon kom in och chockade alla men tyvärr gick hon inte vidare, såklart :/
Ett tag tyckte jag t.o.m att såg rätt bra ut, men jag lirar ju inte i blondinligan... hehehe!*
 
En jag däremot hoppas på att få komma långt är Awa Sey... snacka om att sopa mattan som 14-åring!
 
 
 
*... ifall av nån anledning skulle hamna på den här sidan och använda google translate, BOOM!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0