En lång vecka

Puh, klockan är 4 på morgonen och jag kan inte somna. Lägg sen till att jag måste gå upp om 4 timmar för en tidig kursdag, kommer bli en minst sagt lång dag imorgon med mycket skräpmat för att överleva dagen. Däremellan hade jag tänkt klämma in en whiskyprovning på Paramount, en bar/restaurang uppe på Centre Point som är en fd medlemsklubb men som nu är öppen för alla. Jag hoppas på att få smita ifrån kursen lite tidigare än alla andra så jag kan gå på det, får ta med ett äpple till vår kurslärare och fjäska precis som man gjorde på högstadiet för att boosta sina betyg :P
 
Ja, efter det jippot ska man ju till jobbet... kommer bli en bra torsdag, I can feel it already! jobbar dessutom sin sista dag innan hon går på en veckas semester, EN HEL vecka... puh?!
 
Jag borde ju försöka somna om, men istället läser jag om Tjeckiens alkoholförbud. 21 personer dog av alkoholförgiftning i samband med att man har blandat oren sprit och sålt ut det. Nu har regeringen alltså förbjudit all försäljning i barer och nattklubbar, endast spritsorter mindre än 20% vol är tillåtet. Hej Aperol Spritz, Hej Bellini och Hej Kir Royal
 
Öl och vin är tillåtet, men inga cocktails :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0