Irritation: max

Vart grymt nara att roidrage'a pa gymmet idag da en brud gjorde sa att jag tappade balansen i bankpressen mitt under ett set, som tur var hann jag lagga tillbaka stangen utan problem men jag var fan inte glad nar jag reste mig upp for att bemota dem
 
Hon pratade och skojade med sin pojkvan och rakade ga in i stangen mitt under mitt lyft, se gron markering
 
 
Dar lag jag med 80 kg pa brostet, som tur var sa var det under 2:a eller 3:e repetition sa det fanns bra kraft kvar att lagga tillbaka vikten och jag kande bara hur hela mitt ansikte rusade upp illrod av ren ilska. Bruden blev helt chockad och visste knappt vad hon skulle saga, jag reste mig upp och gav dem arga blicken
 
Jag: FOR FUCK SAKE?!?!
Hennes pojkvan: You need a spot?
Jag: IT'S FINE!!
Hennes pojkvan: Are you sure that... .... ?
Jag: I SAID IT'S FINE!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hade hennes kille sagt ett enda ord till kan jag lova att jag hade blivit sa arg sa att jag hade blivit gron och det mina vanner... ar minsann ingen vacker syn. Jag blir 10 ggr sa stor och blir helt oforutsagbar, nastan sa att jag blir radd for mig sjalv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0