Jag lever (del 2)

Jag blir sjalv lite forvanad nar jag loggar in har och ser att jag fortfarande har besokare trots mina oregelbundna uppdateringar och osammanhangande inlagg. Det stavas: Trogna fans!!
 
Goda nyheter ar att jag forsoker kora lite spontana gymbesok lite da och da, traningsvikterna ligger efter litegrann jamfort med tidigare men vem bryr sig? Not me, jag vill pasta att jag nu ar redo for att luta mig tillbaka for att bli gammal och aldras, att bli rostig och klen ar bara naturligt :)
 
Jag har dock inte glomt bort att halla en bra kost, sitter just nu och dricker proteindrink, ater en massa bananer och sa har jag krangt ett helt paket coconut macaroons som jag egentligen kopte till S haromdan men dem tyckte hon ju saklart inte om, jag som trodde alla thailandare gillade allt med kokosnotter. Apparently not?
 
Lite storigt, for nu kanner jag mig helt proppmatt och funderar pa att skippa kvallsmaten. Katabolt... oh no?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0