Ny bloggkompis

Nu har jag lagt till M som min nya bloggkompis, vi har kant varandra i drygt 15 ar nu om jag inte har raknat helt fel sa sarskilt "ny" ar hon inte. Vi umgicks en del i vara yngre dar pa den gamla goda tiden da det begav sig, ni vet under hogstadietiderna innan man "vaxte upp" och borjade pa gymnasiet
 
Man kan saga att det har hant en del sen vi talades vid "senast", idag ar traning ett av hennes storsta intressen och hon driver en ratt intressant traningsblogg som handlar om traningsformen crossfit. Pa bloggen skriver hon om sina resultat, traningsupplagg etc. Ratt sa inspirerande maste jag saga, alltid kul att lasa om andras traningspass nar ens egen gymvana ligger pa soffniva *ooops* :)
 
Lanken hittar ni har eller klicka pa bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0